Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf steeds op de hoogte

sluiten

Onze teams

Bij ons Accant kan je niet rekenen op slechts één dossierbeheerder, maar op een echt team. Zo zijn er gemiddeld een viertal beheerders op de hoogte van jouw dossier. Elk team bestaat uit medewerkers uit verschillende expertisedomeinen met de nodige ervaring. De teams worden verder bijgestaan door fiscale experten in ons kantoor.


Bestuurders

Louis Michiels

Partner - kantoorverantwoordelijke

T: 03 216 21 83

F: 03 216 12 49
lmichiels@accant.be

Peter Mettepenningen

Partner - kantoorverantwoordelijke

T: 03 774 40 92

F: 03 774 44 34
pmettepenningen@accant.be

Team 1

Danny Van Doorslaer

Dossierbeheerder

T: 03 216 21 83

F: 03 216 12 49
dvandoorslaer@accant.be

Alexander Mirzabekian

Dossierbeheerder

T: 03 216 21 83

F: 03 216 12 49
amirzabekian@accant.be

Nathalie Van Beeck

Dossierbeheerder

T: 03 216 21 83

F: 03 216 12 49
nvanbeeck@accant.be

Sonja De Greef

Boekhoudkundig medewerker

T: 03 216 21 83

F: 03 216 12 49
sdegreef@accant.be

Team 2

Sandra Adriaensen

Dossierbeheerder

T: 03 216 21 83

F: 03 216 12 49
sadriaensen@accant.be

Marc Joris

Dossierbeheerder

T: 03 216 21 83

F: 03 216 12 49
mjoris@accant.be

Gerda Jaeken

Boekhoudkundig medewerker

T: 03 216 21 83

F: 03 216 12 49
gjaeken@accant.be

Ann Van Boxem

Boekhoudkundig medewerker

T: 03 216 21 83

F: 03 216 12 49
avanboxem@accant.be
  1. Een professionele totaalservice op het vlak van boekhouding, fiscaliteit, opstart ondernemingen en sociaal advies
  2. Een persoonlijke en discrete relatie met een vast aanspreekpunt binnen ons kantoor
  3. Wij denken actief mee met u op zoek naar oplossingen
  4. Een efficiënte samenwerking tussen uw bedrijf en ons kantoor
  5. Wij houden u op de hoogte van nieuwigheden inzake wetgeving, rechtspraak …

Bij Accant beseffen we dat stilstaan achteruitgaan is. We leveren dan ook heel wat inspanningen om onze eigen activiteiten te optimaliseren en de service naar onze klanten te vernieuwen. Zo beschikken we over heel wat interessante elektronische tools (boekhoud- en facturatiepakket, Codabox ...) die ons toelaten om op een snelle en efficiënte manier gegevens uit te wisselen. Dit levert ons en u heel wat tijdswinst op en werkt dus kostenbesparend. Uiteraard volgen we alle nieuwe evoluties op de voet om zo maximaal te kunnen inspelen op nieuwe kansen.

Overtuigd van onze meerwaarde?

Aarzel niet om ons te contacteren